Donderdag 8 oktober vond het kennisevent over een optimale klantbeleving plaats. Op een oude locatie van KPN (Research), namelijk BrasserieNL van het Dr. Neher Labatorium in Leidschendam. Met meer dan 30 deelnemers (van gebruikers tot adviseurs) en diverse interessante gastsprekers werd het een geslaagd kennisevent met goede presentaties, interactie en de nodige discussies.

Met dit kennisevent wilden Content Guru en KPN met de deelnemers in gesprek gaan over actualiteiten, ontwikkelingen, trends, issues, wakkerliggers en klantinzichten in contact center land. Veel organisaties realiseren zich (nog) niet dat hun klantenservice van groot belang is. Het is cruciaal dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen, via welk kanaal of op welk tijdstip dan ook. Met een goede bereikbaarheid kunnen ze aan de eisen en wensen van hun klanten voldoen en verhoogt men de klanttevredenheid.

Via vier gastsprekers, die allemaal vanuit een eigen invalshoek een duidelijke visie hebben op een optimale klantenservice en –contact, kregen de deelnemers diverse tips en handvatten. De gegeven presentaties zijn hier na te lezen en bekijken. Voor een terugblik en impressie van deze dag kun je op Twitter diverse foto’s en posts bekijken: #stormkennisevent.



14/10/2015
Categorie: Nieuws