Met best practices van o.a. Sodexo, InShared, MoneYou en AFAS

Klantbeleving is een optelsom van alle interacties tussen uw organisatie en uw klanten. Deze worden intuïtief gemeten aan de hand van verwachtingen die klanten hebben bij alle contactmomenten. Het doel is om een optimale klantbeleving te kunnen bieden.

Klantherkenning, klantervaringen en online reputatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Klanten bepalen tenslotte zelf via welk contactkanaal ze geïnformeerd en/of geholpen willen worden. Maar hoe zorgt u voor een optimale klantbeleving? Hoe overtreft u de verwachting van de klant zodat zij klant blijven en fan worden?

Multichannel Theater Optimale Klantbeleving

Interessante sprekers en praktijkvoorbeelden

Samen met onze partners Obi4wan en InSocial presenteren onze eigen klanten op woensdag 20 april zes best-practices over hoe u invulling kunt geven aan een optimale omnichannel klantbeleving.

Aanmelden is gratis via de Multichannel Conference website. Wij hopen u te mogen verwelkomen op 20 april in de Fabrique in Utrecht!

[embed]https://youtu.be/CxONzabVfcg[/embed]

[embed]https://youtu.be/4pLddcM3Hyo[/embed]



29/03/2016
Categorie: Nieuws