Flexibiliteit, transparantie, stabiliteit en inzicht in de effectiviteit van de servicedesk waren voor KPN Werkplek de belangrijkste redenen om haar contactcenter in te richten met de storm Cloud Contact Center oplossing van Content Guru. 

KPN Werkplek, specialist in Cloud-werkplekoplossingen, is een complete oplossing waarmee men altijd en overal en met elk device met internetaansluiting toegang heeft tot een volledige werkomgeving. KPN Werkplek integreert data en bedrijfsapplicaties tot één oplossing. En ondersteunt haar klanten met de stappen naar de Cloud.

KPN Werkplek was op zoek naar een flexibel en stabiel platform voor hun kantoortelefonie. KPN Werkplek maakte al een aantal jaar gebruik van een andere Cloud-oplossing voor hun telefonie. De oude oplossing werkte echter niet goed met hun bestaande IT-omgeving, er kon niet op een andere locatie worden ingelogd én storingen werden niet adequaat opgepakt.

KPN Werkplek besloot daarom om voor haar contactcenter gebruik te maken van de storm Cloud Contact Center-oplossing. Door deze overstap krijgt KPN Werkplek een flexibele oplossing die past bij de eigen dienst. Dankzij storm Cloud Contact Center komen telefoongesprekken van haar klanten nu via één omgeving binnen op de tweedelijns servicedesk die 24/7 telefonisch bereikbaar is, en kunnen voor kwaliteitsdoeleinden gesprekken worden opgenomen. De servicedesk van KPN Werkplek kan hierdoor binnenkomende vragen goed en adequaat behandelen. Rapportage is hierbij tevens van groot belang.

Esther Wolting, Teamleider Servicedesk KPN Werkplek, vertelt over haar eerste ervaringen met het storm-platform. Lees de volledige storm klantcase KPN Werkplek



19/04/2016
Categorie: Nieuws