Content Guru is bekroond met een Queen's Award for Enterprise voor zijn storm Cloud Contact Center-oplossing. De Queen's Awards zijn bestemd voor organisaties in het Verenigd Koninkrijk die een uitstekende prestatie hebben geleverd op het gebied van internationale handel, innovatie en duurzame ontwikkeling.

Queens Award for Enterprise Innovation De aan Content Guru toegekende award, is voor de innovatieve multi-channel Cloud Contact Center-oplossing, genaamd storm. Het storm-platform wordt door honderden van 's werelds grootste organisaties gebruikt en stelt klanten in staat om te communiceren met behulp van ieder type medium of kanaal, zoals e-mail, instant messaging, SMS, social media, video en spraak.

Het storm-platform biedt een scala aan volledig geautomatiseerde diensten voor sectoren zoals de financiële dienstverlening, online, retail, reizen en nutsbedrijven. In Nederland wordt het storm-platform voor de Benelux beheerd en geleverd aan organisaties die uiteenlopen van grote telecommunicatie-aanbieders tot detailhandelsbedrijven en overheidsorganisaties.

 

 

Sean Taylor, CEO of Content Guru: "Cloud groeit momenteel enorm en we zijn als organisatie in staat deze technologie door te vertalen naar het verbeteren van de customer engagement aan onze klanten. Achter de schermen hebben we ongelooflijk hard gewerkt. De toekenning van een Queen's Award is een geweldige manier om deze inspanning te belonen. In het bijzonder in het jaar waarin de Koningin haar 90ste verjaardag viert.”

"Cloud is een wereldwijde technologie en onze ambitie is om dit op een wereldwijde basis steeds verder uit te rollen. Het hebben van een koninklijke bevestiging is voor ons een enorme stimulans.”



26/04/2016
Categorie: Nieuws