KPN en Content Guru hebben een overeenkomst gesloten met internationaal technologiebedrijf Hanwha Techwin Europe voor een flexibel, meertalig contactoplossing, storm, ter ondersteuning van haar globale contactcenter-netwerk.

Hanwha Techwin Europe

Hanwha Techwin, het voormalige Samsung Techwin, heeft al meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van optische- en imaging technologie. Hanwha Techwin wil de marktleider worden op het gebied van beveiligingsproducten. Onlangs is Samsung Techwin overgenomen door Hanwha Techwin.

Internationale klantenservices bundelen

Hanwha is wereldwijd actief en haar diverse klantenservices in heel Europa zijn verbonden via één Europees telefoonnummer dankzij het storm-platform. Klanten die vanuit 6 verschillende landen (Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland en Groot-Brittannië) bellen, komen op de storm IVR terecht. Afhankelijk van het land waar ze vandaan bellen, krijgt men een keuzemenu in de eigen taal. Vervolgens wordt men op basis van de taal naar een medewerker gerouteerd. Zodra een medewerker een gesprek beantwoordt, krijgt deze eerst een audio boodschap van storm te horen die informeert van welk land en welke taal de beller afkomstig is.

Hanwha koos voor de flexibele storm-oplossing om zo de scala van talen en locaties via een enkel, cloudgebaseerd platform te ondersteunen en via een intuïtieve online beheerportal zelf aanpassingen door te kunnen voeren.

 



26/01/2017
Categorie: Nieuws