Case Study-Icon
Zorginstituut Nederland staat voor de taak de burger optimaal te bedienen
Case Study: Woonzorg Nederland
Case Study-Icon
Verbetering telefonische bereikbaarheid met inzet van slimme oplossing
Case Study: Teleplan
Case Study-Icon
Teleplan verbetert zijn bereikbaarheid met storm Cloud Contact Center
Blog-Icon
Bij Content Guru zijn we leverancier van het grootste communicatie-integratieplatform ter wereld: storm Cloud Contact Center.
Case Study: Stichting SHDH
Case Study-Icon
Direct de juiste persoon aan de lijn bij SHDH
Case Study-Icon
Efficiënt Cloud Contact Center voor financiële vraagstukken
Case Study: Sodexo
Case Study-Icon
storm Cloud Contact Center biedt Sodexo haar innovatie en positie in de markt te versterken
Case Study: Pricewise
Case Study-Icon
Consument profiteert optimaal van bereikbaarheid en service Pricewise
Whitepaper: Partner
Whitepaper-Icon
Aanbieders van communicatiediensten
Case Study: Parkmobile
Case Study-Icon
Klantcontact moet net zo eenvoudig zijn als parkeren via Parkmobile
Case Study: Moneyou
Case Study-Icon
Moneyou kan dankzij storm haar telefonische bereikbaarheid flexibel inrichten
Case Study: KPN Werkplek
Case Study-Icon
Met storm Cloud Contact Center 100% bereikbaar
Whitepaper-Icon
Cloud is geen hype, maar een blijvertje. Bedrijven kiezen voor cloudoplossingen vanwege de flexibiliteit, kostenbesparing en wendbaarheid.
Whitepaper-Icon
Is jouw contactcenter klaar voor de toekomst? (Whitepaper) In deze whitepaper wordt uitgebreid stilgestaan bij de digitale transformatie van je contactcenter en hoe je jouw contactcenter klaar kan maken voor de toekomst.
Whitepaper-Icon
In deze whitepaper wordt uitgebreid stilgestaan bij de digitale transformatie van je contactcenter en hoe je jouw contactcenter klaar kan maken voor de toekomst.
Case Study-Icon
Gemiddeld 55.000 keer per jaar 100% bereikbaar
Case Study: GGD Hollands Noorden
Case Study-Icon
Flexibel selfservice platform voorziet zorginstelling in behoeften
Blog-Icon
Gartner, ’s werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’.
Case Study: G4S
Case Study-Icon
Met de keuze voor storm kan G4S de klant veilig te woord staan
Case Study: Fleurop
Case Study-Icon
De klant Fleurop Interflora Nederland is al ruim 90 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal.
Case Study: Chubb
Case Study-Icon
Een snelle implementatie op alle locaties
Case Study: Bruna
Case Study-Icon
Klantherkenning voor een optimale klantbeleving centraal