type_case_study Icon
Zorginstituut Nederland staat voor de taak de burger optimaal te bedienen
Case Study: Woonzorg Nederland
type_case_study Icon
Verbetering telefonische bereikbaarheid met inzet van slimme oplossing
Case Study: Teleplan
type_case_study Icon
Teleplan verbetert zijn bereikbaarheid met storm Cloud Contact Center
Case Study: Stichting SHDH
type_case_study Icon
Direct de juiste persoon aan de lijn bij SHDH
type_case_study Icon
Efficiënt Cloud Contact Center voor financiële vraagstukken
Case Study: Sodexo
type_case_study Icon
storm Cloud Contact Center biedt Sodexo haar innovatie en positie in de markt te versterken
Case Study: Pricewise
type_case_study Icon
Consument profiteert optimaal van bereikbaarheid en service Pricewise
Case Study: Parkmobile
type_case_study Icon
Klantcontact moet net zo eenvoudig zijn als parkeren via Parkmobile
Case Study: Moneyou
type_case_study Icon
Moneyou kan dankzij storm haar telefonische bereikbaarheid flexibel inrichten
Case Study: KPN Werkplek
type_case_study Icon
Met storm Cloud Contact Center 100% bereikbaar
type_case_study Icon
Gemiddeld 55.000 keer per jaar 100% bereikbaar
Case Study: GGD Hollands Noorden
type_case_study Icon
Flexibel selfservice platform voorziet zorginstelling in behoeften
Case Study: G4S
type_case_study Icon
Met de keuze voor storm kan G4S de klant veilig te woord staan
Case Study: Fleurop
type_case_study Icon
De klant Fleurop Interflora Nederland is al ruim 90 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal.
Case Study: Chubb
type_case_study Icon
Een snelle implementatie op alle locaties
Case Study: Bruna
type_case_study Icon
Klantherkenning voor een optimale klantbeleving centraal