80% Van de markt heeft inmiddels een digitaliseringsslag gemaakt. Bedrijven komen dus steeds meer op hetzelfde niveau. Maar hoe gaan deze bedrijven verder groeien en onderscheiden ze zich in de toekomst op het gebied van klantcontact?

Donderdag 10 oktober nemen we je mee op een reis van menselijke verandering, het effect van nieuwe technieken op organisaties en hoe klantgerichtheid en focus op Customer Experience (CX) essentieel is voor de klantbeleving. Deze strategie heeft technologie als kern, met kunstmatig intelligente algoritmen en nieuwe interfaces om aan de behoeften van de nieuwe klant te voldoen.

Ben van der Burg

14.00 Ontvangst – host Ben van de Burg

Oud-topsporter, IT-ondernemer en BNR programmamaker Ben van der Burg is onze host tijdens deze middag. Met zijn actuele kennis op het gebied van digitale innovaties en customer experience zal hij ons deze middag inspireren en uitdagen.

Martine Ferment

14.30 Klantcontact tips & trends – Martine Ferment

Martine Ferment, voorzitter van Stichting Kirc en Managing Director van Ferment Management, gaat in op de laatste trends in klantcontact. Hoe ziet de toekomst van klantcontact eruit met het gebruik van de nieuwste slimme technieken en wat zijn de gevolgen hiervan voor medewerkers en klanten? Martine zal ook de laatste resultaten presenteren van het Kirc-onderzoek op het gebied van klantcontact.

15.00 When digital becomes human – Martin Taylor

Tijdens deze middag vertelt Martin Taylor, mede oprichter en CMO van Content Guru, welke ontwikkelingen onze wereld in de nabije toekomst veranderen op het gebied van customer engagement en hoe we de nieuwste technieken hierbij kunnen inzetten. Met voorbeelden uit verschillende landen laat hij zien in welke richting klantcontact zich ontwikkelt.

15.30 Break

15.45 Breakout sessies

Tijdens deze breakout sessies heeft u de kans om de nieuwste technieken op het gebied van klantcontact te testen. NLP (National Language Processing), Screen recording, AI en Bots zijn een aantal technieken die we tijdens deze sessies laten zien.

16.30 Break

16.45 The X factor of Customer Centricity – Nancy Rademaker

Nancy Rademaker neemt je mee op een reis van technische innovaties naar menselijke verandering, het effect op organisaties en hoe klantgerichtheid en focus op Customer Experience (CX) essentieel is om klanten te werven en te behouden. Deze strategie heeft technologie als kern, met kunstmatig intelligente algoritmen en nieuwe interfaces om aan de behoeften van de nieuwe klant te voldoen.

Nicole van den Heuvel

17.15 De veranderende wereld van customer engagement bij VodafoneZiggo

Nicole van den Heuvel | Customer Experience Manager | VodafoneZiggo

Klantcontact een ondergeschoven kindje? Dat is niet meer van deze tijd. Het wordt niet voor niets steeds vaker onderdeel van de bedrijfsstrategie: de kwaliteit van je customer engagement heeft immense invloed op het succes van je organisatie. Een belangrijk onderwerp om in te duiken dus. Aan de hand van het strategische raamwerk van VodafoneZiggo vertelt Nicole over de reis van VodafoneZiggo om de klant steeds meer centraal te stellen binnen de vier strategische pijlers van VodafoneZiggo. Maar ook welke uitdagingen er zijn in een grote, complexe commerciële organisatie om ‘the voice of the customer’ steeds in het vizier te houden en om de customer experience te verbeteren. Welke klantdata wordt er nu en in de toekomst verzameld en veel belangrijker, hoe worden deze vertaald naar keuzes rondom people, processes & technology’? Nicole geeft een kijkje in de keuken van VodafoneZiggo.

18.00 Borrel

Sponsor