Case Study : Pricewise

Een verouderde telefonieomgeving in combinatie met de groei van Pricewise en klanten, maakte een nieuwe koers noodzakelijk om de bereikbaarheid te verbeteren. Pricewise heeft regelmatig te maken met piekmomenten en wil zelf kunnen opschalen bij de behoefte die er ontstaat om zo wachtrijen te voorkomen.

 

Het inzichtelijk kunnen maken van de bereikbaarheid, de schaalbaarheid en flexibiliteit van het platform en een volledige modulaire Cloud-oplossing dat niet op de eigen servers draait, was voor Pricewise de reden om de storm Cloud Contact Center-oplossing van KPN en Content Guru te gaan gebruiken. Juan de Haro Orozco, Manager Customer Service van Pricewise, vertelt over zijn ervaringen met storm en de samenwerking met KPN en haar partner Content Guru.

“Met storm is het aantal unieke gesprekken dat we kunnen aannemen en afhandelen met meer dan 40% toegenomen. We hebben minder herhaalverkeer omdat mensen niet nog een keer hoeven te bellen, maar direct iemand aan de lijn krijgen. In 2015 hebben we 95.000 gesprekken afgehandeld, in 2016 meer dan 140.000 gesprekken!”

Download hier de klantcase