Case Study : Stichting SHDH

Kwaliteit, bereikbaarheid en toegankelijkheid zijn zeer belangrijk voor stichting SHDH. Het is belangrijk dat cliënten altijd te woord worden gestaan. Mocht één van de medewerkers in gesprek zijn of niet opnemen binnen een x-aantal seconden, dan wordt de cliënt direct doorverbonden naar een back-up (medewerker en/of arts). De cliënt hoeft dus nooit lang te wachten. De storm Roostermodule van KPN en Content Guru voorziet in deze behoeften. Jaap van Wijland, Senior ICT-medewerker van SHDH, vertelt over zijn ervaringen met deze oplossing en de samenwerking met KPN en haar partner Content Guru.

 

Stichting SHDH is actief in de ouderenzorg. Men kan bij SHDH terecht voor vragen over een passende woonomgeving of dagbesteding, thuiszorg zoals hulp bij het huishouden en verpleging. Of voor behandeling en begeleiding door bijvoorbeeld een specialist ouderengeneeskunde. Sommige cliënten wonen kortere of langere tijd in een locatie van SHDH, het liefst in hun eigen buurt. SHDH verleent zorg en diensten in Haarlem en omgeving, en doen dat in en vanuit verschillende locaties.

SHDH

“Het grootste voordeel van de storm-Roostermodule is dat er een rooster ingevoerd kan worden, dat voor ad hoc situaties door de medewerker zelf via het beheerportaal gewijzigd kan worden.”

Download hier de klantcase