Contact Center Icon

Contact Center

Uw klanten verwachten op dezelfde manier contact te kunnen opnemen met bedrijven op dezelfde manier als zij contact zouden opnemen met hun vrienden en familie. Ze zoeken naar een keuze aan kanalen waartoe ze altijd en overal toegang hebben.

storm Cloud Contact Center biedt een ware omnichannel-ervaring voor uw klanten en collega’s, waardoor betrokkenheid via webchat, e-mail, sms, video, WebRTC, sociale media, spraak en meer mogelijk is. Alle kanalen werken naadloos samen met informatiesystemen om een ​​compleet 360-gradenoverzicht van elke consument te creëren, zodat u de best mogelijke klantreis kunt maken.

Lees MeerDemo

De storm DTA, de omnichannel agent interface

Opleiding Icon

Opleiding

Onderwijsinstellingen worden geconfronteerd met steeds hogere eisen van studenten en personeel om de dienstverlening te verbeteren met budgetten die vaak onder druk staan. Bestaande communicatie-infrastructuren zijn meestal beperkt en informatie is geïsoleerd, waardoor wijdverbreide inefficiëntie en lange, handmatige processen ontstaan ​​om interacties effectief af te handelen.

Grote drukte op dagen wanneer uitslagen bekend worden leggen nog meer druk op communicatie, maar zonder het juiste gereedschap om een ​​groter aantal contacten te onderhouden, hoe gaat het hoger onderwijs daarmee om?

Lees MeerDemo

Financiële instellingen Icon

Financiële instellingen

Uw klanten willen op elk gewenst moment en vanaf elke locatie toegang hebben tot informatie over hun financiën en elk apparaat en kanaal kunnen gebruiken. Uw informatiesystemen zijn echter gescheiden en u heeft beperkte ondersteuning voor kanalen buiten voice en e-mail, waardoor klanten gedwongen worden om lange identificatieprocedures te doorlopen om zelfs basisinformatie te raadplegen.

storm Cloud Contact Center convergeert e-mail, sociale media, sms, spraak, WebRTC en andere kanalen in één enkele wachtrij, zodat u consistente service en informatie aan uw klanten kunt bieden, maar zij kiezen er zelf voor om te contact op te nemen. Veilige integratie met uw financiële back-end  systemen stelt u in staat om automatisch informatie aan klanten door te geven – of ze door te sturen naar een contact center-agent die alle relevante gegevens bij de hand heeft voor een meer effectieve en accurate interactie.

Lees MeerDemo

Gezondheidzorg Icon

Gezondheidzorg

storm Cloud Contact Solution biedt zorgaanbieders van elke omvang een reeks voordelen. Organisaties die miljoenen patiënten bedienen, kunnen profiteren van de schaal en intelligentie van het platform om een ​​massa-gepersonaliseerde service te bieden. Daarnaast worden potentiële epidemiesituaties opgemerkt als een patroon en worden gedetecteerd in duizenden dagelijkse rapporten.

De storm-oplossing is zelfs in staat om geautomatiseerde triage-diensten te leveren waarbij rekening wordt gehouden met een reeks medische patiëntengegevens om vervolgens de beste keuze aan te bieden. Als het niet lukt om de interactie op de juiste manier te voltooien, kan de interactie snel worden doorgeven aan een getrainde agent, terwijl ze tegelijkertijd voorzien worden van intuïtief weergegeven gegevens en details van het gesprek vooraf.

Lees MeerDemo

Woningbouw Icon

Woningbouw

storm Cloud Contact Center biedt innovatieve oplossingen voor organisaties en implementeert nieuwe strategieën voor het coördineren van noodcommunicatie en geautomatiseerde reparatiewaarschuwingen die zijn geïntegreerd met onderhoudsteams.

De veiligheid en levensstandaard van de huurder moeten worden gegarandeerd, en met de verstrekking van belangrijke informatie en ondersteuning via ‘Self-Service User Portals’, biedt storm Cloud Contact Center technologie die van cruciaal belang is in kritieke situaties.

Demo

Verzekering Icon

Verzekering

Het snel veranderende consumentengedrag heeft ervoor gezorgd dat de verzekeringssector in een ongekend tempo verandert. Recente communicatie en technologische vooruitgang hebben de manier waarop consumenten verwachten een verzekering te kopen ingrijpend veranderd.

Gezondheids- en levensverzekeraars worden uitgedaagd door een combinatie van een vergrijzende bevolking en een toenemend aantal mensen met chronische ziekten. Ondertussen hebben nieuwe ontwikkelingen zoals auto’s zonder bestuurder en telematica een omgeving met veel concurrentie gecreëerd, waarbij klantenservice en veiligheid de cruciale onderscheidende factoren zijn.

Lees MeerDemo

Publieke sector Icon

Publieke sector

De verwachtingen van de burger evolueren voortdurend. In hun privéleven hebben ze direct toegang tot informatie wanneer, waar en hoe ze het maar willen. Als gevolg hiervan verwachten ze in toenemende mate vergelijkbare serviceniveaus vanuit de publieke sector, inclusief lokale raden, en grote centrale overheidsorganisaties. Het niet voldoen aan deze verwachtingen kan leiden tot frustratie van de burger.

Het storm-platform kan burger- en case management combineren met de geavanceerde communicatie mogelijkheden van het storm-platform om de end-to-end, volledig geïntegreerde, multi-channel Citizen Engagement Hub ™ te vormen.

Lees MeerDemo

Reseller/ BPO Icon

Reseller/ BPO

Technologie in de communicatie evolueert met een verbazingwekkende snelheid, inclusief ontwikkeling in social media, kunstmatige intelligentie, automatisering en spraak- / videoberichten. Elk van deze technologieën heeft zich echter ontwikkeld binnen zijn eigen onderdeel, los van de bredere communicatieve wereld.

Lees MeerDemo

Sodexo

Retail Icon

Retail

Consumenten zijn tegenwoordig meer verbonden met elkaar dan ooit. Met klantrecensies en meningen die worden gedeeld op social media die van invloed zijn op aankoopbeslissingen, is het belang van goede klantenservice nog nooit zo groot geweest.

Klantenservice kan niet langer gewoon een reactieve interactie met de consument zijn, maar moet ook een proactieve, boeiende en persoonlijke ervaring. storm Cloud Contact Center biedt de Customer Engagement Hub, die zorgt voor interactie en effectieve communicatie met consumenten.

Lees MeerDemo

Veiligheid Icon

Veiligheid

Samen met de enorme vooruitgang in technologie komt de noodzaak voor veiligheid. Niet alleen moeten medewerkers veilig communiceren, maar ze moeten ook toegang hebben tot een platform dat de functies bevat om een ​​hoog niveau van beschermende diensten te bieden. Door het gebruik van geautomatiseerde technologie en CRM-oplossingen biedt Storm een ​​adaptief, betrouwbaar systeem dat voldoet aan belangrijke voorschriften.

Lees MeerDemo

G4S

Reizen Icon

Reizen

Het gebruik van openbaar vervoer is de afgelopen jaren dramatisch toegenomen, onder meer door een groter milieubewustzijn.

Deze toename heeft geleid tot een aantal problemen wanneer operators proberen aan de vraag te voldoen. Exploitanten worden vaak geconfronteerd met vertragingen, wat frustrerend kan zijn voor klanten, en dit heeft de noodzaak van een modern communicatieplatform benadrukt. storm Cloud Contact Center biedt ’s toonaangevende reisorganisaties de schaalbaarheid en multi-channel functionaliteit die ze nodig hebben om de ervaring te leveren die hun klanten verwachten, zelfs tijdens deze periodes van massale verstoring.

Lees MeerDemo

Utilities Icon

Utilities

storm Cloud Contact Center is het communicatieplatform bij uitstek voor nutsbedrijven.

Content Guru bedient tweederde van alle contactbehoeften binnen de Britse elektriciteitsdistributiesector en heeft internationale referenties op het gebied van gas en water. Verder biedt Content Guru een unieke combinatie van on-demand schaalbaarheid, omnichannel, live en geautomatiseerde contactverwerking en veilige integratie die ervoor zorgen dat klanten kan altijd toegang krijgen tot de bedrijfskritieke informatie die ze nodig hebben, zelfs tijdens ernstige en onvoorspelbare verstoringen.

Lees MeerDemo

UK Power Networks