Uw klanten verwachten op dezelfde manier contact te kunnen opnemen met bedrijven op dezelfde manier als zij contact zouden opnemen met hun vrienden en familie. Ze zoeken naar een keuze aan kanalen waartoe ze altijd en overal toegang hebben.

storm Cloud Contact Center biedt een ware omnichannel-ervaring voor uw klanten en collega’s, waardoor betrokkenheid via webchat, e-mail, sms, video, WebRTC, sociale media, spraak en meer mogelijk is. Alle kanalen werken naadloos samen met informatiesystemen om een ​​compleet 360-gradenoverzicht van elke consument te creëren, zodat u de best mogelijke klantreis kunt maken.

 

De storm DTA, de omnichannel agent interface

KPN

KPN werkt samen met Content Guru aan oplossingen voor contactcenters in de Benelux. Deze hechte samenwerking resulteert in nieuwe communicatietechnologieën voor alle klanten.

Als cloud-platform wordt storm centraal geupdate en neemt de toegewijde R & D-afdeling van Content Guru voortdurend nieuwe mogelijkheden op in het platform, zoals integratie met Skype voor Bedrijven, AI-platforms en WebRTC.

Lees de KPN klantcase