Uw klanten willen op elk gewenst moment en vanaf elke locatie toegang hebben tot informatie over hun financiën en elk apparaat en kanaal kunnen gebruiken. Uw informatiesystemen zijn echter gescheiden en u heeft beperkte ondersteuning voor kanalen buiten voice en e-mail, waardoor klanten gedwongen worden om lange identificatieprocedures te doorlopen om zelfs basisinformatie te raadplegen.

storm Cloud Contact Center convergeert e-mail, sociale media, sms, spraak, WebRTC en andere kanalen in één enkele wachtrij, zodat u consistente service en informatie aan uw klanten kunt bieden, maar zij kiezen er zelf voor om te contact op te nemen. Veilige integratie met uw financiële back-end  systemen stelt u in staat om automatisch informatie aan klanten door te geven – of ze door te sturen naar een contact center-agent die alle relevante gegevens bij de hand heeft voor een meer effectieve en accurate interactie.

Schaalbare oplossing

MoneYou was op zoek naar een schaalbare oplossing en de stap maken naar een platform met meer opties: het kunnen aan- en uitzetten van een specifieke boodschap via de telefoon. Een oplossing dat flexibel en snel aanpasbaar is, met name voor eindbestemmingen en calamiteiten. En wat uit te breiden is voor in de toekomst.

 

Lees de klantcase