Het gebruik van openbaar vervoer is de afgelopen jaren dramatisch toegenomen, onder meer door een groter milieubewustzijn.

Deze toename heeft geleid tot een aantal problemen wanneer operators proberen aan de vraag te voldoen. Exploitanten worden vaak geconfronteerd met vertragingen, wat frustrerend kan zijn voor klanten, en dit heeft de noodzaak van een modern communicatieplatform benadrukt. storm Cloud Contact Center biedt ’s toonaangevende reisorganisaties de schaalbaarheid en multi-channel functionaliteit die ze nodig hebben om de ervaring te leveren die hun klanten verwachten, zelfs tijdens deze periodes van massale verstoring.

Content Guru Travel Clients

TUI, ’s werelds grootste leverancier van vakanties, heeft een Specialist Holiday Group (SHG) die haar exotische en luxe merken beheert. SHG moest een van zijn twee hoofdkantoorlocaties verplaatsen naar een nieuwe locatie waarbij 300 personeelsleden en hun telefoonnummers werden verplaatst. SHG moest een systeem vinden dat vlak voor Kerstmis een soepele en snelle overgang mogelijk maakte.

Lees de klantcase