Technologie in de communicatie evolueert met een verbazingwekkende snelheid, inclusief ontwikkeling in social media, kunstmatige intelligentie, automatisering en spraak- / videoberichten. Elk van deze technologieën heeft zich echter ontwikkeld binnen zijn eigen onderdeel, los van de bredere communicatieve wereld. storm Cloud Contact Center biedt een geïntegreerde oplossing die aansluit op de verwachtingen van consumenten, door gebruik te maken van het nieuwe WWW:

 

  1. Waar ze ook zijn

  2. Wanneer dan ook

  3. Welk kanaal ze ook kiezen

 

storm Cloud Contact Center biedt een naadloze oplossing die voldoet aan de verwachtingen van een snel veranderende markt.

Klanten en Business Process Outcourcing partnersContent Guru Reseller and Business Process Outsourcing partners

Sodexo

“Het verbrekingspercentage is van 6% naar minder dan 2% verbroken gesprekken gedaald in één jaar. Ons doel is natuurlijk 0%. Met storm zien we precies wat we nog moeten doen om dat te realiseren.” De oude customer service oplossing gaf onvoldoende flexibiliteit en informatie om de ervaring van hun gasten en servicegebruikers multichannel te kunnen sturen. Ze gingen op zoek naar een totaaloplossing waarbij alle customer service medewerkers via één platform konden werken met de gemakken van nu en mogelijkheid tot het uitbreiden van diensten in de toekomst.

Lees de klantcase