Consumenten zijn tegenwoordig meer verbonden met elkaar dan ooit. Met klantrecensies en meningen die worden gedeeld op social media die van invloed zijn op aankoopbeslissingen, is het belang van goede klantenservice nog nooit zo groot geweest.

Klantenservice kan niet langer gewoon een reactieve interactie met de consument zijn, maar moet ook een proactieve, boeiende en persoonlijke ervaring. storm Cloud Contact Center biedt de Customer Engagement Hub, die zorgt voor interactie en effectieve communicatie met consumenten.

Abercrombie & Fitch Logo

“We moeten de merkervaring van Abercrombie & Fitch leveren via elk kanaal. Het soort klanten die we zoeken, verwacht niet in de wacht te worden gehouden als ze bellen. We moeten zo responsive en direct zijn als zij zijn.”

Tom Goulet, Project Manager  Abercrombie & Fitch

Via het storm-platform biedt Content Guru een gehoste IVR-service aan de retailer, Abercrombie & Fitch, die klanten en sollicitanten rechtstreeks doorstuurt naar de antwoorden waarnaar ze op zoek zijn. Korte, snelle menu’s – gesproken door een levendige, jeugdige Amerikaanse stem – stellen bellers in staat gemakkelijk te navigeren naar de winkel en de baan waarvoor ze adverteren.

Abercrombie & Fitch gebruikt ook het storm-platform voor een aantal van haar klantgerichte IVR-services. Klanten kunnen bellen naar winkellocaties en openingstijden, het retourenbeleid en, indien nodig, doorsturen naar de klantenservice.

Het succes van de service in het Verenigd Koninkrijk heeft geleid tot de uitrol naar Italië en Duitsland, met een nieuwe implementatie die binnenkort in Japan van start gaat. Content Guru’s Software-as-a-Service (SaaS) cloud computing-model maakt snelle schaalvergroting en implementatie mogelijk, om tegemoet te komen aan de eisen van de dynamische markten die worden aangepakt door merken zoals Abercrombie & Fitch.