storm Cloud Contact Center biedt innovatieve oplossingen voor organisaties en implementeert nieuwe strategieën voor het coördineren van noodcommunicatie en geautomatiseerde reparatiewaarschuwingen die zijn geïntegreerd met onderhoudsteams.

De veiligheid en levensstandaard van de huurder moeten worden gegarandeerd, en met de verstrekking van belangrijke informatie en ondersteuning via ‘Self-Service User Portals’, biedt storm Cloud Contact Center technologie die van cruciaal belang is in kritieke situaties.

Woonzorg

Voor Woonzorg Nederland is het belangrijk dat hun medewerkers dichtbij hun bewoners staan. Bijvoorbeeld indien een bewoner een vraag over haar woning heeft, dan wil men dat de vraag direct wordt beantwoord door de “bewonersconsulent” uit die regio. De bewonersconsulent heeft echter geen vaste werkplek, daarom is het van belang dat telefonische vragen simpel en snel naar de best beschikbare medewerker(s) uit de regio gerouteerd worden. Als een bewonersconsulent niet beschikbaar is, dan wordt een collega gezocht die het gesprek kan beantwoorden.

Met de storm-oplossing krijgt Woonzorg dit volledig in eigen hand.

Lees de klantcase